21 Aralık 2012 Cuma

Hoya wibergiae - Cicek Acti!! (#2)

Saka gibi bu yaramaz... Az evvel acaba nasil acacak, ne renk olacak, nasil kokacak diye meraklanirken yerimden kalkip yanina bir gittim ki... Ne goreyim sere serpe acilmis beklemekte...

Acmasini hizlandirabilir miyim acaba diye, sabah disari cikarip gunesin altina koymus, oglen gunesinde iceri alip, aksam uzeri de su vermistim... Ise yaradi mi, yoksa zaten bu gece acagi mi varmis bilmiyorum... Ama aralandigini bile gormedim. Bir bakmistim tomurcuklar kapali, bir baktim tum obek cicek acmis...

Rengi kremsi/yesilimsi bir renk... Kokusu ise melisa calisi vardir, ya da fil bahri denen guzel kokulu bir agaccik vardir. Iste ona benziyor. Tek obek ama koku oldukca yogun... Havayi baygin baygin olmasa da epey kokutacak cinsten taze ve tatli hos bir koku... Sevdim keratayi... Carnosa'dan sonra ilk cicegini gordugum hoya :)

Bakalim cicekleri kac gun surecek???




Rengi bu renk... (Ilk fotografta daha karalik oldugundan daha koyu cikmis)

1 lira ile karsilastirma


1 AUD dolari ile karsilastirma

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder