15 Kasım 2013 Cuma

Yer Mantari: Hoya Bella

Hoya'lar insani sasirtmaya her daim devam ediyorlar… Kimi hoyalar, metrelerce surgun ve yapraklarla dolup tasarken, bizleri bunu artik daha nereye sardimsam diye kara kara dusunmeye sevk edip, ustune ustluk ciceklenmezken, kimi yeni celikler supriiiiz diye guzelliklerini ayaklarimiz altina serebiliyorlar.

Yeni koklenmis bu hoya bella celigindeki tomurcugu gordugumde, acacagina hic ihtimal vermemistim. Zira, celigin bu tomurcugu besleyecek kadar guclu oldugunu dusunmuyordum. Beni utandirircasina buyumeye devam etti ve bugunku son duruma kadar geldik…

Artik tac yapraklar iyice belirgin, hatta korona'nin sInIrlarini rahatlikla goruyorum. Yakinda olacak sey tahminimce, "cit" "cit" sesleri icerisinde acilmasi olacak. Ilk bella cicegini gormus olacagim boylelikle. Heyecanliyim ve resmen basinda nobet tutuyorum diyebilirim…



Bu da bitkinin tamami… (2,5 cm capli mini saksida)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder