24 Ekim 2012 Çarşamba

Supriz!

Uzun zamandir kucuk bir Mum Cicegi ailesi kurmayi istiyordum... Bulundugumuz yer malum Avustralya... Disaridan bitki getirmek deveye hendek atlatmaktan zor. Kocaman yasaklar ve yasaklar delinmeye kalkarsa karsilasilacak buyuk cezalar ulkesi burasi... Isin ic yuzunu bilen biri olarak zaten bu islere girismeye niyetim yok. Tek secenegim Avustralya'li bir kolleksiyoner kaliyordu.

Bir suredir yazisiyorduk ama vakti yoktu fazla. Gec cevaplar, tek cumlelik cevaplar verir vs. Iletisim bir hayli zor yani.. En son dusundugum turleri yazmistim, odeme nasil yapiliyor nedir de degildir gibi sorularla beraber... Kadincagiz bana, ben bir bakayim, benden haber gelene dek odeme yapma gibi bir cevap vermisti. Ben de cevabi bekliyordum...

Nerden  bilirdim bugun eve geldigimde bununla karsilasacagimi? Supriiiizz !!!


Carsidan aldim bir tane eve geldim bin tane tekerlemesi geldi aklima kutuyu acinca... Cok hazirliksizim, suncagizlari koyacagim ne bir saksi ne de saksilari dolduracagim bir malzeme var. Kalakaldim ama asiri sevincliyim de... Karmasik!


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder